Методист - творчий бібліотекар

Надто багато на світі людей, котрим ніхто не допоміг прокинутися
А. де Сент-Екзюпері

        На жаль, вчителем не можна стати, щойно отримаєш диплом. Це довгий і  складний шлях угору, і здолати його наодинці неможливо. Тому дуже важливо, хто зустріне тебе на порозі школи.Мені пощастило.
         
         В моєму житті  на кожній сходинці до професії весь час поставали люди, які мене вчили, підтримували, а то й просто підштовхували. Це, по-перше, вчитель математики Донецької школи №2 Роза Карлівна (на жаль, не пам'ятаю прізвища), яка дала мені, тоді ще студентці Донецького Державного університету, перші уроки вчителювання. По-друге, це заступник директора з навчальної роботи Новогродівського ПТУ №63 Левченко Антоніна Захарівна, яка разом зі мною конструювала мої перші уроки. Це вчителі математики Селидівської ЗОШ №2 Хіміч Катерина Олексіївна, Назаренко Антоніна Іванівна, поруч з якими хотілося зростати. Це заступник директора з навчально-методичної роботи Селидівської ЗОШ №6 в роки моєї роботи там і за сумісництвом моя найближча подруга Малярова Валентина Михайлівна, яка весь час мене спонукала до самоосвіти. Це Мальченко Ліна Миколаївна, в минулому завідувач міським методичним кабінетом, яка підтримувала й надихала на нові звершення. І, насамкінець, це нинішній завідувач ММК Панасенко Валентина Василівна, яка допомагає мені сьогодні опанувати нову для мене професію методиста. І це мої сьогоднішні колеги Масло Галина Володимирівна, яка весь час підтримує  мої тоненькі паростки впевненості у собі, і Тарасенко Наталія Сергіївна, поруч з якою я почуваю себе іноді тупою нездарою, і яка невтомно й терпляче вчить мене новим технологіям (і це в мої 55 років!). Я не знаю, як склалося б моє життя, якби не ці люди.

          Вже другий рік я працюю методистом. Не можу сказати, що це моє покликання. В певний час я пішла зі школи, не думаючи про повернення в систему освіти. Але трапилася розмова з Охомушем І.Л., тоді начальником відділу освіти (і це ще одна людина, що вплинула на моє професійне становлення), який переконав мене в тому, що ще не час сидіти на пенсії, ще не виконані  усі обов'язки перед освітянами міста. Так я стала методистом...
           Своєю основною метою бачу допомогу, підтримку в корисних починаннях, спонукання до професійного зростання - все, чим можу бути корисною для колег-вчителів. Можливо, мені теж вдасться стати комусь із них в пригоді. Методист - творчий бібліотекар. Таке призначення методиста мені імпонує найбільш...


Немає коментарів:

Дописати коментар