Опис досвіду роботи над методичною проблемою:
"Використання технологій дистанційного навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів"
Інформація про результативність фахової діяльності>>
Відгук на педагогічну діяльність. Завантажити>>
Урок узагальнення і систематизації знань в системі вивчення математики в 5-6 класах. Методичний посібник. Завантажити>>
24.01.23
10.01.23
23.08.2022 - 26.08.2022
Серпневий педагогічний інтенсив "5 клас НУШ: від ідеї до реалізації Концепції". Перейти>>
28.12.2021
Засідання шкільної циклової комісії
Використання платформ для дистанційного навчання в адаптаційний період п'ятикласників
27.10.2021
Міський семінар: Реалізація компетентнісно-діяльнісного підходу на уроках математики в початковій школі та в 5 класі ЗЗСО
Серпнева студія 28.08.2021
Дискусійний майданчик "Чи складна формула математичної компетентності?". Завантажити>>
Самоосвіта (починаючи з 2019 року)>>
Реалізація наскрізних змістових ліній компетентностей при вивченні математики
1. Вивчення питання
2. Ознайомлення з методичною літературою та публікаціями педагогів України
3. Виступ на засіданні ШЦК 27.10.2020. Читати>>
Публікації "На урок". Перейти>>
Відвідані вебінари "На урок". Перейти>>
Відвідані вебінари на "Всеосвіта". Перейти>>
Відвідані конференції та інтенсиви "На урок". Перейти>>
Публікації в методичній скриньці ММК. Перейти>>
Публікації на Віртуальній методичній лабораторії. Перейти >>
Віртуальний вернісаж педагогічних ідей - 2020. Перейти>>
Консультативно-методичний супровід ДПДС ММК. Перейти>>
Моніторинг якості математичної освіти в період адаптації п'ятикласників. Переглянути>>
Реалізація наскрізних змістових ліній засобами навчальних дисциплін. Переглянути>>
Організація дистанційного навчання в освітньому просторі міста: перші кроки. Переглянути>>
Самоосвіта педагога як умова підвищення його професійної компетентності. Переглянути >>
Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничо-математичного циклу. Переглянути >>
Досвід роботи над методичною проблемою «Забезпечення системного підходу в здійсненні науково-методичного супроводу вчителів природничо-математичного циклу». Переглянути >>
Домашнє завдання як продуктивний етап сучасного уроку. Переглянути>>
столбец 1 |
столбец2 |
Немає коментарів:
Дописати коментар